17 Kasım 2006

hic keyfim yok

iki gundur bir ugursuzluk var ustumde. insanlar toplanmislar bu kiza nasil zarar veririz diye dusunuyorlar. isimle ilgili problemler oldu. tabii son toplantida olanlari anlatmiyorum bile... butun bunlar sanirim benim 5 senedir calistigim bu firmadan ayrilmam icin bir isaret sanirim:) umarim oyledir zira bu is yakinda gerceklesir boyle giderse. sevgili patronum umarim bunu okumuyorsundur:P dun gece izledigim filminde biraz etkisi var sanirim bugunku sıkıntımda. bagimli bir ailenin cokusunu ele alan bir filmdi. cekimler tek kelimeyle harikaydi ayrica cokta yordu film. bittiginde basimdaki agriyi fark edebildim, gecede kabuslar gordum... neyse uyanincada degismedi, dile getirip bi rahatliyim istedim ama olmadi. sanirim sevdicegime bir telefon acmaliyim:))

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...