23 Kasım 2006

ajandam

ofisteki ajandamin (eski) sayfalarini karistiriyorum. hayrettir ki genelde bugun iyi hissediyorum, buraya gittim, sunu aldim hayirli olsun gibi notlar dusmusum, ne guzel:) tabi birde suna rastladim...
ben gecmisi cok hatirlamiyorum diye baslamisim... sonra yazimin ilerleyen yerlerinde fark etmisim ki gelecek icinde hic hayal kurmuyorum. yasamak icin hedef koymak gerekiyor, en azindan kisa vadede kazanilmis zaferler insana iyi hissettiriyor, bu kesin. vs. die devam ediyor yazim...-benim tuhaf bir tez'im var. not olarak hemen aktarayim sonra ilgisi ceken olursa ayrintilara girerim, icimde tuhaf bir his beni "bekletiyor", belki herkes bunu hisseder ama farkinda degildir bilemiyorum... bir seyi bekliyormusum gibi hissediyorum, yani sanki gunun birinde koklu bir degisiklik olacakmis gibi, demisim 2005 02'de. tabi sunuda belirteyim bu bana iyi hissettiriyor, kotu degil.- neyse boyle iste paylasmak istedim:)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...