16 Kasım 2006

bugün

gune masami temizlemekle basladim. cok daginik calisiyorum aradigimi buluyorum ama estetik acisindan kaygi yaratiyor. esasen bu tur isler icin bir arkadasimiz var office_gril:) kendisi bu dunyanin insani degil. saka gibi bu kiz. biraz bahsedeyim... sabahlari cay icmem greentea vs. biseyler olmali mutlaka. normalde bana tenezzul etmez ve benim rica etmemi beklemeden "küt" diye birakir masama bir fincan. genelde ben ona sorarim "bugun ne iciyorum ben?" diye oda artik mutfaginda ne gectiyse eline atar sicak suyun icine. bazende ozellikle cay isterim bi bakarim ki elinde kahve fincaniyla geliyo... "cay istemistim diye hatirlatiyorum "biliyorum" diyo cay yapmaya ugrasamadim bu daha kolay deyip isin icinden cikiyor:) dolup tasan kagit copumuz soylememize ragmen asla 1 hafta dolmadan bosaltilmaz. ayrica kendisinin cok lazim oldugunda gozden kaybolma; hic lazim degilkende yanimizdan ayrilmama gibi ozellikleride var. hepsi beni gulduruyor, hepsine ragmen rahatsiz olmuyorum.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...