26 Kasım 2006

beyin firtinasi

bugun keyifli bir gun gecirmek icin ciktim evden. "o"na gittim. her zamanki gibi kahveler icildi keyifli sohpet cocukluktan kalan bi playstation oyunuyla devam etti.. hatta gunun geyigi, penceresi kizlar yurduna bakan 'durbunlu' bir evde oturmak ustuneydi. sonra maillerime bakmak icin onun bilgosunun basina gectim gozume masaustundeki klasor ilisti. ahh fotograflar!! bir karede "o"nun ve bir baska kizin sarmas-dolas olduklarini gordum ve ne olduysa ondan sonra oldu. ah! benim hastalikli fikirlerim:( basimdan kaynar sular dokuldu. kalbim cikacakmis gibi atti. neydi simdi bu? butun bu kadar zamani mutlu-mesut gecirmisken? ne yapacagimi bilmedigimden sessizce oturup bakmaya devam ettim. oldugum yerde kala-kaldim cunku. kontrolumu kaybetmemeliyim dedim durmadan kendime aslinda bir tarafim avaz avaz bagirdi o sirada "CANI CEHENNEME" diye. mutfaga dogru zoraki adimlarla gittim sert bir kahve koydum fincanima sonra dusundum. hatta hic o kadar seri dusenebilecegimi tahmin etmemistim. ne yani simdi biz yalanmiyiz? ilk soru buydu:( neden onlem almamisti benim gormemem icin? ben ona ne yapmistim ki bunu gormeyi hak edecek? cok duygusal davraniyorum belki ama kızlar boyle durumlarda daha kontrollu nasil davranirlar hic bilmiyorum ki. kahvem elimde, mutfakta, ayakta ve inanilmaz uzgun!
kendime telkinlerde bulundum durmadan. gecmis-gitmis iliskileri sorgulamak sana gore degil kizim dedim hep. unut gorduklerini. sakin buyutme. problem edinmeye degmez eger oyleyse hemen butun icindekileri kus! tabi onun yanina gidince hepsini kaldirip aklimin en ucra rafina kaldirdim:( iyi mi-kotu mu hic fikrim yok!
oda farketti yuzumun cografyasi degisti birden. sordu onu sevip sevmedigimi... ben onu deli gibi kaybetmekten korkarken nasil olurda 'hayir artik sevmiyorum' diyebilir ki? iyi bir sevgili olmak bunumu gerektirir tanrim! orda yuzune bir tokat atmak daha mi dogru olacakti? yoksa benim sectigim gibi korkarak bir tek soru bile sormamak mi...
simdi sarkida,
benim kucuk sevgilim
sanki yalanmis gibi
benim kucuk sevgilim
sanki masalmis gibi diyor mor ve otesi!

1 yorum:

elma+Z dedi ki...

sorarmiyim bilmiyorum:( ilk aklima gelenleri paylasmak istedim hemen. yazdigin satirlar icin tesekkur ederim sana:*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...