17 Kasım 2008

sabah geyiklerim

uyudum uyandim cumartesi, uyudum uyandim pazar, uyudum uyandim pazartesi... ne bu simdi? butun hafta tamda oldugu saat kadar hissettiriyor kendini ama hafta sonu 3 saat kadar kisa! ben bu pazartesiler yuzunden bunalima girecegim anlasilan.
hic stresi, sorumlulugu olmayan bir canli varmi acaba? insandan baska ne olsaydim mesela?
masa? onun bile kendine gore stresi var, yok cizdiler mi ustumu... yok bisey döküldü mu?
kus? oda berbat bisey hadi diyelim marti oldun, kim sabah kahvaltisi icin buz gibi suya girecek, gecelim onu hadi diyelim metropol kususun denizi b*k goturuyor, ugras dur kargalarla! yok kardesim buda kotu, hatta insan olmaktan bile meşakkatli bir is, takdire şayah hayvanlar. ben en iyisi fil olayim, hem insan kadar yasayan baska canli var mi? hevesim kursagimda kalmaz boylece. hem filler aile olarak yasiyor buda bi avantaj. bebeklik donemini atlattik mi allah kerim bi daha. yada oyle mi?

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...