30 Kasım 2008

nerden nereye

karmakarisik aklim dogruyu soyletmiyor olmali bana. yoksa benim dusunmeye cekindiklerimi duymazdim. para ele gecirmis butun hisleri. telefondaki mutlu bir sesi "tasinmak icin nakliye ucreti" karsiliginda satin alabiliyoruz mesela. yada nakit liralarla gidilen kayak macerasi... 1 hafta sevgi dolu bakis yada cilve vs olarak geri donuyor. yani ne kadar para o kadar köfte! sonuc bu mu? oysaki iyi gunde kotu gunde biseyler paylasip, dertlesip, konusup, guldugumuz insan degil midir sevgili?
cevap: degildir!

dunku konusmamalardan sonra ne kadar cok dusunecek seyim olmus yasasin. zinhi parasal konular ve hayat mesgalesiyle dolu bi o kadarda bana karsi bos olan umarsiz bi sevdicegim var, en sevindiriciside bu olsa gerek. ben seni kendine gel diye silkelemek isterken sen bi anda bu kadar kirici nasil olabildin? diyip yuzune tokati yapistirmak istiyorum. ayni zamanda hic umursamayip kayitsizi oynamakta istiyorum. ama bu kadar bezmis bir adami bu durum ne kadar etkiler yuzume gozume bulasir mi? o da muamma. birakip hic bisey yokmus gibi davranamam. bu olmazlarin en birincisi. yarini iple cekmiyorum ama meraktayim. hemen yarin olsun istiyorum. gereksiz asaleti yuzunden yigitlige bok surdurup aramaz bilirim. ama yarin kacamaz konusmalardan.

gerginlik beni huzursuz ediyor. ve ne zaman huzursuz olsam ustune gider konuyu iyice deşerim. karsimdakinin ne istedigin onemsiz o an. ben zihnimi rahatlatmaliyim tek odaklandigim bu. bencilce! bosver buda benden olsun.

kalbim kirilmis. simdi onun umrunda midir? hic aklina geliyor mu soyledikleri? bi cirpida yillanmis iliskiyi ben boyleyim mutsuzun tekiyim begenirsen al ye, yemezsen at cope dediydi hatirliyor mu? yoksa tv karsisinda pinekliyor mu? (meraktayim)

bu seferki kotununde kotusuydu. tamir olmayacak uzuuuun zaman. beni devam edebilecekmiyiz?lere kadar getirdi. belkide basak-terazi gercekten iliskide basarisizdir. istiyorum ki benim gibi olsun. beni hayatinin icine yapistirmasin. ben ayri bir gezegen olmaliyim. gunun stresleri benim kadar etkili olmasin. hic bisey benim kadar oyalamasin, sevindirmesin, uzmesin. benim icin boyleyken cok mu sey istiyorum?

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...