2 Ocak 2007

gift

bu dunyanin en guzel cantasi...

bu da en harika adami...

9 yorum:

o dedi ki...

abinmi :) benziyoda yani ondan sordum :)

elma+Z dedi ki...

cok seven cok benzermis:) ilk defa benzetiliyorum;)

o dedi ki...

tabiki beğendiğin templatenin altında download yazan yeri tıkla dosyayı masaüstüne kaydet küçük bir sayfa belircek satın al felan kapat diyoruz sonra sıkıştırılmış dosyanın içini açıp üstteki dosyayı tıklıyoruz ok çıkan sayfadaki kodları templateye yapıştırıyorsun bukadar ok

уαтαяσcк dedi ki...

abin ?

elma+Z dedi ki...

ya su abi konusuna bi aciklik getireyim...
abim degil, adam benim sevgilim:)

23.ℓєвяση dedi ki...

puahah (:
açtın tamam .. (:

kayhan dedi ki...

şimdi ben surdan bunu cıkardım

adamcağız sana cantayı aldı

böle bir çift bilinmeyenli havuz denkleminden ben böle cıkarım :)

elma+Z dedi ki...

evet kayhan adam bana bunu aldi ama eminim pisman oldu:(
esasen ben bu post'u cok temiz duygularla actim fekat ne hale geldi:((
teshir gibi bisey oldu bu ya. kapaticam ben bunu haberiniz olsun!

o dedi ki...

yakışıklıymış kıymetini bil emi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...