16 Ocak 2007

aldatmak yada karisiklik ustune yazi

karmakarisigim. bir suru kelime biliyormusum meger. surekli aklimin bir yerlerinden firlayip hatirlatiyorlar kendilerini. sanki bir toplu igneye falan bassam icimden bir suru harf dokulecekmis gibi. kendimi mutsuz, sakin, soguk hissediyorum. duraklama donemine yada nadasa girmis olabilir bunyem.
birkez de aldatildigimi ogrendikten sonra boyle hissetmistim. aslinda ikiye ayrilmistim desem daha dogru olur. ben boyle "hissel" olaylari kolay atlatamiyorum. dengem bozuluyor. (aslinda normal olanda bu) etrafimdakilerin ruhu bile duymaz ama bende firtina kopar. icimdeki ses sakin olup bunu olgunlukla karsilamam gerektigini soylerse digeride git sunu guzelce benzet hatta bu is icin adamlar tut kiralik, hem bi action olsun hemde ise biraz profesyonellik kat der. bu ikinci ses "bilir kisi" sanirim.

butun insanlar aldatilir mi? merak ediyorum.
hak etmek icin bisey yapmak gerekir mi, yoksa oylece insan gibi durmak yeterli mi?
ben aldatildim diye onume cikani aldatsam gecer mi?
aldatmak genetik mi?
erkek mi daha cok aldatir kadin mi? bunu olcen bir alet var mi?
"aldatmetre" icat edilsin mi edilmesinde icimiz rahat etsin mi?
vs. bu boyle uzaar gider...

butun bunlari simdi neden yaziyorum bilmiyorum ama karisikligin icinden ancak bu kelimeler bir araya gelip anlam kazandilar.
hayat garip tesaduflerle dolu. buna sevinmeli mi?

5 yorum:

daphnevega dedi ki...

Sanırım bu çok rastgele bir olay. Herkese her yaşta olabilir diye düşünüyorum ve bence kadınlar da erkekler kadar aldatıyor aslında öyle görünmese de.. Bildiğim bir aldatılma olayım yok şu güne kadar ama hep olursa o insanı silmek için çok direk bir bahaneymiş gibi gelir bana. Sanki daha fazla konuşacak birşeyin olmamasını en çok garantileyen adımmış gibi. Olmadan da böyle dır dır konuşmak ne kadar gerçekçi o da muamma tabi.

Sulin dedi ki...

- butun insanlar aldatilir ve aldatirda yani.. hatta her gun..
- kisiye gore degisiyor. bazilari cabalasa da bisey elde edemiyor, bazisi da oturdugu yerde hak etmedigini aliyor..
- onune cikani aldatsa insan hissizlesir diye dusundum. zaten hani oylesine islki yasasa aldatma olmasa bile insan hissizlesir diyorum her zaman.
- genetik mi ? :)) haha bu arastirma konusu olabilir, anket felan yapalim hatta annesi babasi aldatanlar hic aldatmis mi, ya da tam tersi :) tez konumu degistirsem mi ?? :)
- erkek aldatirsa kadin erkekler cok aldatiyor der, kadın aldatirsa tam tersi..
- edilsin edilsin, lazim olabiliyor :)
- kesnlikle sevinmeli, tesadufler de olmasa ne anlami kalir yasamanin :)

(ve ben silmicem bunu yollicam)

hayvanatbahcesi dedi ki...

diğer hepsi geçer, insan kendini aldatmasın yeter ki... (bunnar gerçek üç nokta, "o"nun gökten düşürdüklerinden deil :) )

La Mariposa Purpura dedi ki...

bence; aldatan kişinin kaybetme korkusu yoktur..kaybetme korkusu yoksa sevgide yoktur..
sevgi yoksa yalan..ihanet vardır.
ne yazık ki bunu uzaktan görüpte kendini koruyamazsın.. ama tedbirli olmak birinci kural (önyargılı olmak değil) güvenmeden önce bir kaç soru kendimize..
bu tüm ikili, üçlü...ilişkiler için geçerli sadece aşk hayatı için de değil..

Daphne dedi ki...

e sen değil miydin "aldatmak organı" var diyen :)
işte o yüzden...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...