23 Kasım 2011

göründügü gibi degil

ve pes ediyorum!
ev aramaktan kesinlikle vazgectim. bıktım cunku tasınmalardan, kolilerden, yeni ev sahiplerinden ve onların sorunlu evlerinden... kendi sorunlu evimi/sahibini kabullenmeyi ogrenecegim. beni bundan vazgeciren hayat kalitemin bodrum'a tasındıgımdan beri aslinda ne kadar dustugunu fark etmem oldu. eski aliskanlıklarımın yerini ucuzları aldı. vazgecmem dediklerimde lüks oldu malesef.
(ayrıca suan bunları yazmaktan cok sıkılıyorum)
gittikce fakirlesiyoruz. istanbul'dan bakınca bodrum "rüya kent" gibi gorunmustu. kisa bir surede olsa orda kazandıklarımı burada harcıyordum cunku. meger burda işler oyle yurumuyormus. beni hayal kırıklıgına ugrattı burası. ama hala pes ettiremedi. 9 canlıymışım gibi yaşayarak öğrenmeye devam!

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...