28 Ekim 2011

sistim

  • sabah sabah içim şişti. sanırım işteyken TV programlarını dinlememeliyim. vanda cadır savaslarının 2. bölümü cekiliyor. artık bu kavgaları bırakıp kar kıs kıyamet gelmeden su insanlara bi yardımcı olsalarda sonra kavgaya tutussalar. hepsi, herkes bencil, ruhsuz malesef:( 
  • yakın arkadaslarımdan biri evlenmis (B.D.). bu haberi ortak tanıdıktan alıyorum. ve malesef sevinemiyorum. benim hatam, her zamanki gibi arayıp sormadım onu. yeterince yakınlasamamısız belkide bilmiyorum. mutlulugunu paylasma sırası bendeydi oysa. o benim evliligimde en guzel kıyafetini giymis şık şıkırdım hazır gulumsuyordu. aynısını bende yapacaktım. kısmet degılmıs:(
  • öbür taraftan canımın içi prensesim pazar gunu eski erkek arkadasıyla bulusarak hayatının sınavını verecegını dusunuyor. tekrar onu kazanmak ıstıyor ve cok pısman. bu konuda yapılacak bir yorum yok yasayarak ogrenecegiz.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...