30 Temmuz 2012

feyri ve ben

bulasık deterjanı almak için boyumca uzanan raflara bön bön bakıyorum, hepsinin ambalajı birbirinden guzel. ve genelde ben tasarıma gore karar veririm. eşimin ablası "feyri" al o cok iyi diyor bu işkenceye son vermek için attım sepete.


Reklamında berna lacinin bulasık suyuna bir kova buz döküp ekrana sırıtarak bu işi biraz daha zorlastıralım deyişini hatırlıyorum.

bu arada oturdugum yerin suyuna hiç bir deterjan etki edemez, denizin suyunu arıtıyorlar ustelik sızıntı da olabılır deniz karısıyor diye dusunuyorum suya. bu kalitede yani bulasık maceralarım.

neyse aksam zar büyüklüğündeki mutfağımda tencerelerin yıkanıp yaşam alanı acılması gerekiyor. actım muslugu su buz gibi döktum deterjanı ve gozlerime inanamadım. resmen reklamdaki gibi. feyri soguk suda donmus sucuk yagını eritti tertemiz yaptı.

agzım acık kaldı ve deterjan bilimini bir daha kucumsemeyecegime kendi kendime söz verdim. 
kutluyorum:)

2 yorum:

Ayfer dedi ki...

Gercekten cok guzel temizliyor. Ben uzun zamandir kullaniyorum, ayrica uzerinize dokulen yag lekelerinide iz birakmadan cikartiyor;)

La Loba dedi ki...

Ben de Feyriciyim. Bodrum suyunda bile etkili :D Reklam cıngılı gibi oldu ya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...