21 Mayıs 2012

ora'nın suyu

cumartesi gecesi "ORA live" barda biraz biseyler içip hemde Bate'nin sarkılarıyla coşalım'a gittik. bate'yi seviyoruz hep cok eglendiriyor, eger buraya tatile vs yolunuz duserse şiddetle tavsiye edeceğim yerlerden 3.südür. (ilki Kule, ikincisi Adamik, dördüncüsü Mavi -Mavinin bu sene cıkan grubunu begenmedim, ust uste gidince sıkıyor.)

gelelim cumartesi gecemize, geceye bizim evde yemek-içki-arkadaslarla toplanarak basladık. kadroyu tamamlayıp maçıda bıtırdıkten sonra 00:30 da nihayet disardaydık. Bate 01:00-01:30 gibi sahne alıyor sabah 05:00'e kadar sahnede kalıyor.

Bate sarkılarını soylemeye baslarken bizde garsonla şişe votka için pazarlık yapmaya calısıyorduk. (sizde yapmalısınız!) zaten kampanya-manpanya dedi şişeyi-meyveleri-enerji içeceklerini yine bize kampanya bedeli olan 250 TL'ye getirdi. hiç bilmediğimiz bi markayı içmeye bate'ye bagıra bagıra eslik etmeye basladık.

bu arada içtikçede açılmaya baslıyoruz. sonra kocım "benim midem mi bulanıyo nedir" falan diyo bende ona cevaben "içiyorum tadı su gibi sarhos olamıyorum, acaba evdemi cok kacırdık" diyorum. bide su siseden sek içelim bakalım o kadar tadı hafifmiymiş derken koyduk içtik, SU!
evet bildiğin musluk suyu. garson bize 250 liralık bir şişe musluk suyu içiriyor bizde mal gibi içiyoruz. kendi salaklıgıma mı soyleneyim yoksa aptal yerine konulup o anda kazıklandıgıma mı kufredeyim sasırdım.

masadaki erkekler bir anda garsonu da alıp mekandan dısarı cıktı. konustular falan. sonra garson servisi tekrar actı, meyve, cikolata, patlamıs mısır, cerez servislerinin biri geldi biri gitti. hazırlattıgı kokteyl ve shotlarla masanın etrafında pervane oldu. özür üstüne özürler dilendi.

sonuc:
1- kazıklanma yontemlerinden birini daha ogrendim.
2- kendi salaklık derecemi de ölcmus oldum ilk yudumda anlamadıgım için.
(her yudumda içtiğim en hafif votka... acaba enerjiyi mi fazla koymusum... gibi kendimi teselli edişimde cabası!)

1 yorum:

Bolat dedi ki...

Yuh yahu nasıl yapabilir bunu?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...