9 Şubat 2012

içsel

şimdi rastlamışken söyliyim...
cok sıkılıyorum bu kendini dinleme, hayatı ogrenme, içsel bıdı bıdılardan. oysa ki çaba gösterdim bu konuda. butun "secret" kitaplarını okumaya calıştım mesela. hepsinde de aynı neticeyi aldım.

önce okudum...
anladım... (benim anladığım siz evrene iyi enerji verirseniz o da size mutlaka iyilikle karşılık verir oldu.)
hatta uyguladım!

şimdi asıl gerçekliği söylüyorum; BUNLARIN HEPSİ PALAVRA! bu gezegen içi meddecilerle dolup taşarken sen nasılda sevgi kelebeği gibi saf saf dolanırsın ki?

hatta ve hatta daha da ileri gidip (secret) mutfağıma kocaman bir kırmızı dodge nitro posteri asıp her allahın günü benim olacaksın diyerekten enerji bile gönderdim. o dönem para kazanamadım iyice moralim bozuldu.

a dostlar benden size tavsiye hiç bu yollara girmeyin. ya benim uygulamada bir sorun oldu yada bunlar yazarların ticari kaygıları. bir çeşit moda!

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...