3 Aralık 2011

kendi rüyamda beni aldatıyorsa...

dün geceki kabuslardan bugün sağlıklı düşünemez hale geldim. o'nunla ilgili rüyalar beni fena etkiliyor. hele kendi rüyamda beni aldatıyorsa. hatta buna tam olarak aldatma demiyelim. "yeni sevgilisiyle sadık karısı arasında mantıklı düşünerek seçim yapmaya çalışıyor kocam" demek daha doğru.

kızın evindeyiz hep beraber, bütün arkadaşlarımız da çanak tutuyor buna.
"bu kızla iyi gidiyormu diye yürüyen evliliğimi bozacak değilim, ayrıca büyük meme mi, küçük meme mi? tabiki büyük meme" deyip sarılıyor yelloza.

BU NE YA ŞİMDİ? ÇÜŞ BE!!! konumuz memeler mi yoksa hayat akışımız mı? hatta yetmiyor ben vurup kapıyı çıkmak istiyorum zaten çokta gönüllü değilim. DUR! diye ayaklarıma kapansın diye beklerken arkamı dönüp baktığımda bizim oğlan kızla garip, seksi sevinç hareketleri yapıp dalga geçiyor. başlarım ben böyle işe deyip yüzüğü atıyorum kafasına!
aman ne onurlu bi davranış!!!

çıplak ayaklarla yürümeye başlıyorum, ayakkabılarımı o s*rtüğün evinde unuttum az önce. geri dönüp almak yemiyor. yolda yürürken hem ağlıyorum hem sigaramı yakmaya çalışıyorum ama o bile yanmıyor.

1 yorum:

milky dedi ki...

:)) bugun bende benzer bir rüya gördüm uyandım altüstüm bu yazıyı da okuyunca vay anasını bu ne ya dedim.

benimkinin memesi büyük değildi ama bizimki kızın iltifatlarına mest oluyordu. Dayanamadım kıza küfür savurdum. Normalde etmem çok bastırmışım duygularımı yazık bilinç altıma :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...