6 Temmuz 2011

iç ses(taranlar)

sanat camıasının benım yorumlarıma ıhtıyacı olmadıgını bıldıgımden hıc yazmam boyle yazılar lakin...!
nedense beni ilgilendirdi bu ayse-ali taran evliligi. sasırdım. ınsan olarak gorunumlerını, yanyanalıklarını yakıstıramadım.
bu sabah burdan ayse ö. yazısını okudum. cocukluguna ınıp babasız, sevgisiz kalısını ve şöhretten sureklı rahatsızlıkları oldugunu okudum ama şöhretin getirdigi ımkanlardan nasıl faydalandıgını yazmamıs mesela. samimi bırazda arabesk bır ıfadeyle benı rahat bırakın demıs. kımsenın 1 hafta sonra bunu hatırlayacagını sanmıyorum o yuzden rahat olabılırler. ben malesef yas farkı cok olan ınsanların (sabır tası olanlar harıc) ilişkiyi hayatta tutabılecegıne ınanmıyorum. bu ıs ruhende fizikende boyle. bı defa bedenler eşit yıpranmamış. ikiside alplerde kayak yapıp bacagını kırsa ayse ö.'nin daha cabuk ıyılesecegı bı gercek.
sonsuz mutluluklar dılerım ama yemedim.

"Köşeler, sahneler, alkışlar, şöhret hiçbiri umrumda değil.
Ben sadece Ali'mle yalnız kalmak istiyorum artık.
Beni rahat bırakın.
Bizi bizle bırakın.
Hesaplar öbür dünyada kapanır, Allah'a emanet olun. Onun her şeyi bilmesi tek tesellimizdir zaten. "

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...