17 Ağustos 2009

yalanci

hic evde vakit gecirmek istememe ragmen bu hafta sonu cakildim. ondan oncekilerde canakkaleye gitmeyi basardim. (bahsetmisimdir yazligimiz oldugundan genelde orda gecer tatillerim)

eskiden hafta sonlari gelsin diye gun sayardim ve hergun isimden sikayet ederdim. insanin aliskanliklarinin bir anda degismesi korkunc bisey. ise gelmekten hic sikayetim yok hatta iyi bile geliyor. ayni ajda pekkanin dedigi gibi...
(Kendimi buldum ben çalıştığım bu yerde
Azalır acılarda belki gitgide
Uykusuz her gece bu soğuk kahvede
Sabahlarım bazen günlerce
Rüyalarıma gelme diye)

hala butun sarkilar anlamli butun filmler acikli geliyor.
hafta sonu izledigim yalanciyi unutamam, bas yapit niteliginde benim icin artik. gecenlerde bahsettigim tezimin yesilcam versiyonunu izlemek beni mutlu etti. tek sorun sonunda kizin zengin olani degil, fakir ama yakisikli delikanliyi secmesi. sans ki oda zenginmis meger.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...