18 Temmuz 2009

bugun

-ruh halim, bir nuh hali... gemi kalktı kalkacak, ruh ikizimi arıyorum.. simdi'yim, burdayım.. ama ikisi bir arada olmuyor.. simdi var, burda yok.. burda var, simdi yok!

-ben isteyince olmuyor, biz lazim!

-zaman hissimi yitirdim... sürekli bir geniş zaman'da, gevis getirir gibiyim!

- iyi bir sopa, iyi gelirmi acaba?

-bir ben miyim yalnızlar rıhtımında.. yalnız ruhların beklestigi yer, ruhtım! herkes kendini bekliyor, kimse kendine gelmiyor, bu arada saat kac?

-sayı olarak mi, kivam olarak mi? karanlıksa gecedir, aydınlıksa gunduz.. bu mudur zaman?

-misafirlikte gibiyim, yerimi yadırgiyorum, turist gibiyim yurdumu ariyorum. mefta gibiyim vucudumu yadirgiyorum. yadırgıyorum o halde yolu yadırgıdan gecen herkesle bir gun bir yerde yadırgayabiliriz.

(penguen_metüst)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...