25 Haziran 2009

ya+z

7 senedir gık demeden calistigim is yerinde artik miladimi doldurdum sanrim. her sabah sikila sikila giyinmelerden, dolabin karsisinda 10 dakika kaybetmekten, dislerimi fircalarken once sag gozumu uyutarak sonra sol gozumu uyutarak tuvalette uyanmalardan fenalik geldi. oysa burcu hep sen benim tanidigim sabir tasisin der. yok oyle bisey be guzelim. icimdekileri gel bide bana sor. her an cantami alip cikabilirim. (keske yapabilsem) buyumu yaptilar bana bilmiyorum. ben terazi burcuyum bi yerin buyusu kactimi bitmeli benim icin. hevesim kacarsa durmamaliyim...(zırvalar)
yarin yillanmis iliskimin "ozel gunu" alinmis ne bir hediyem-ki bu kuraldir- nede soylecek sozum var. icimdekiler eskisi gibi degilki ayni enerjiyle cevap verebileyim. e artik beni mazur gorun. yalinin dedigi gibi heyecanini kaybetmissin, yok inancini kaybetmissin doya doya sarmamissin bize cok gunah etmissin! yarinda gelecek, o da gececek. cekilmis ne bir fotografimiz nede aklimizda kalan bir soz olacak. yine ayni erkek kadroyla icilip gulunup uyunacak.
erkek kadrom diyorum arkaslarimin arasinda benden baska kiz olmadigindan. bunun hep sikintisini yasadim. hemde hayatimin her alaninda. artik o kadar alistim ki tesadufen kizli bir grupla disari ciktigimda durulan vitrinlerin onunden uflaya puflaya dakikalari sayiyorum. ne oje suruyorum nede tirnak uzatiyorum. oysa kadinin şanındandir uzun tirnak, uzun sac. butun degerlerimi yitirmisim. yazlikta da bu boyleydi. hic kiz yoktu grupta. sabah erkenden kalkar once ferhata gidip uyandirir, sonra ersani alip murati beklerdik kumsalda. sonra erkek tavlasi, sigara, yemek vs. gun boyu kumsalda ordan oraya yatip gun gecirmeler... aksam olunca baliga cikmalar... sonra yine duş, yemek yine ferhat, murat, ersan! bu bazen iyiydi. hep bi ilgi alaka olarak geri dondu bu. ta ki arzu gelene kadar. bizimkiler o yaz kız gorduler. hepsinin agzinin suyu akti.
sabah ferhati almaya gittim teyzesi bi kiz geldi, yeniymis onunla cikti dedi. dunyam ters dondu o an. KISKANDIM. kizin bikini giymesi de ayri bir olaydir nazarimda. zira ben daha baslamamisstim. zaten 8 yasima kadar ust bikinimi giymeyi reddettim. annemi ikna etme cabalarimi hep anlatirlar. "anne nolur yapma bunu. ust bikini istemiyorum. arkadaslarimin hic biri giymiyor banada giydiremezsin!" iyi tarafi koltuk alti tirasimi olmak zorunda olmamam. robinson olana kadar dayanabiliyordu bizimkiler. sonralari sikayetler basliyor tabi. onlari sasirtip etek giyip ruj surup ciktigim geceyide hatirlarim. hepsinin gozu donmustu. cok gulmustuk.
birde gece denize girme sevdamiz vardi. annemden gizli mayomu evden cikarken cebime sokar kumsalin tenha bir yerinde cocuklar bana gozculuk yaparken alelacele giyerdim. sonra dogru denize. tabi biraz sessizce cunku bizim ev kumsala cok yakindi. sesimiz duyulmamali. kuruyana kadar titrerdim kumsalda. sonra mecburen tuzlu tuzlu yatmalar... sabaha hazir bi sekilde uyaniyorum... ÖZLEMİSİM!

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...