5 Mayıs 2009

kadinlik hormonlarim

gecmisten bir turlu kurtulamayacagim. bunu artik iyice anladim. bugunde pekistirdim. hafta sonu erkek arkadasimin postasindan okul arkadaslarimizdan biriyle yaptigimiz ortak is yuzunden maillestik. o esnada eski kiz arkadasinin ismini sohpet listesinde gordum ama gormemezlikten geldim. o an insan yanindaki adamdan emin olunca umursamiyor, kimlerle konusuyor vs.
mutluluk bocegi, sevgi kelebegiyiz o an.
sonra karabasan gibi dusunceler olusmaya basliyor akilda.
(kizlarin genlerinde var benim elimde olan bisey degil. ister istemez sorular olusuyor.)
insan 7 sene onceki kiz arkadasiyla ne gibi seyler konusmak isteyebilir ki? hı? ben ayni ihtiyaci duymuyorum mesela.
ve bu sabah kadinlik hormonlarima daha fazla karsi koyamadigimdan (ayni zamanda bu durumda hakkim oldugunu dusunup) tekrar girdim postasina. allahtan firefoxun sifreyi saklamak gibi nimetleri varda faydalaniyoruz. arama yaptim ve yine ortak bir arkadasla benimkinin konusmalarini buldum. evlenip evlenmedigini sormus!!!
bu ne simdi? iyi mi kotu?
sabah sabah hic merak etmemeliydim ama oyle olmuyor iste. muhakkak yansiyacak simdi bize bu. bugune-yarina-sonrakilere...(belki) oysa simdi hiç biseyden habersiz uyuyor.
seytan diyor, dikil karsina "kardesim girdim postalarina baktim konusmalarinizi gordum anlat bakalim ne ayaksin?" diye sor. vur yuzune. ama duyacaklarimdan korkarim.
sen bana guvenmiyormusunlardan baslayacak yine konusma. aslinda üseniyorum simdi boyle konusmalar yapmaya! kesin cok ta masum bir sorudur o ve ben evhamlaniyorumdur, bosyere. e gelde evham yapma!
basak burcunun kendinden baskasina guvenmeyen hallerinden nefret ediyorum. neyseki coook sabirli bir teraziyim. ofkeyle kalkip zararla oturmak istemem.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...