3 Şubat 2009

hayat gu+zeldir

saba tumerin programinda uzun bi aradan sonra iclal aydini gordum. kendini yenilemis soyledigine gore. bunuda ilk olarak gorunusunde yapmak istemis hafif vamp kadin goruntusu vardi. saba tumerle ovgu dolu mailler alip karsilikli iltifatlastilar. kendini nasil iyilestirdigini depresyondan nasil ciktigini uzun uzun anlatti durdu. hayat benim yazilarimdaki gibi toz pembe yasanilasi o guzel yer degilmis, hayat cok guzeldir diye bisey yokmus diyor. ben diye bisey varmis, ben kendimi bugun nasil hissettim kederli miyim, neseli mi? etrafimda beni sikan insanlar varsa gorusmedim onlarla beni neselendirecek insanlarla konustum... diye devam etti.

bense birinin daha bunu soyleyip kendine kanitladigini izledim durdum. butun kadinlar ayni tezi dogru olabilir. esasen butun insanlar ayni demek daha dogru. herkes gunun birinde kendini fark edip kendisi icin yasiyor.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...