12 Ocak 2009

isyan: goz

dunden buyana sol gozum seğiriyo. delirme sınırındayım. butun hayatimi ona gore yasiyorum. aciz zekam bunun bilimsel bir aciklamasi oldugunu bilsede halk dilinde "sol goz segiriyosa kesin basina kotu bir hal gelecek" edasindayim. bugun her calan telefona acaba bi hatami yaptim diye alttan alan bir sesle bakip, kalp carpintisindan yorgun dustum.
tasiniyorum ya kesin basima bi hal gelecek. ya nakliye araci kaza yapar yada ben evden daha tasinir tasinmaz sogurum:(
en iyisi kurşun döktürüp, muska takmak!

2 yorum:

piqi dedi ki...

valla bence göz seğirmesi hiçbişeye delalet diil.bi keresinde yaklaşık 35 gün boyunca hiç durmadan gözüm seğirdi.sonsuza dek sürücek die çok tırsmıştım.ama bi anda bitti.bi de ne zaman hıçkırık tutsa aylarca hıçkırığı durmayan kız gelir aklıma. o napıoki acep???

elma+Z dedi ki...

piqiye cevaben;
35 gun mu? aman yarabbi! 35 kiloya duserim artik stresten. iyi hatirlattin hickirikciyi, moral oldu;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...