13 Ekim 2008

dexter, mango falan filan

Ben istedigim kadar begenmeyip, istemeyip, elestireyim... ama bu diziler yinede hayatima iyiki girmisler. hatta su anda bel kemigini olusturuyorlar. cunku “herseyden elimi-etegimi cektim” tribindeyim. sadece para harcarsam sonbahar sendromu duzelir sanip su ana kadar gordugum “dibimin dustugu” en sahane kabani aldim.
kendime not: foto cek yayinla. (mango)
bakiniz: vikisozluk dibi dusmek.sikayet ede ede girerim mangoya... genelde urunler izdihama ugradigindan ya dugmeleri kopmus yada sokulmus hatta iplikleri cikismis falan olurlar.
bu bile ben begenmissem almaya engel olmaz. zaten alipta yakasini kesmeden dugmelerini degistirmeden etegini sokmeden giydigim bisey hatirlamiyorum. burdan ne kadar sacakli oldugum dusunulmesin sadece begenmedigim yerlerini begendigim aksesuarlarla degistiriyorum.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...