13 Ağustos 2008

M 2693


cok sinirliyim. hatta dunden bile sinirli.
sabah her zamanki gibi kuyubasindan kartal istikametine giden minibuslerden birine bindim. hersey biz maltepe deki yol calismasina gelinceye kadar yolundaydi... adam araclarin biriktigini gorunce kaza oldugunu sanip sahil yolu yazmasina ragmen guzergahini degistirdi. hepimiz donduk nereye gidiyoruz diye. kucukyaliyi bilenler bilir, yol calismasinin ordan sahile dogru yonunuzu degistirirseniz dogru maltepeye sahile gidersiniz. benim inecegim yer kartal oldugundan bu beni etkilemez aksine hosuma gider sikildim minibus yolundan;)
maltepe sahilde ipini koparan minibus soforu gobekten donup geldigimiz yoldan ilerlemeye baslayinca kiyamet koptu. guc bela adama laf anlatip maltepe minibus yoluna cikmamizi sagladik. tabi butun sinirler gerildi sabah sabah. yetmezmis gibi minibus yolunda gereksiz beklemeler yapip ise gec kalma ihtimalini iyice guclendirdi.
sonucta oylede oldu 34 M 2693 plakali minibus soforu yaptigi (*!*/:!!!-bunlar bi cesit hakaret) gereksizliklerle ise gec kalmamizi sagladi.
burdan kendisini lanetle kiniyorum. allah onun bin turlu... diye baslayan cumleler kuruyorum.
komik olan sikayet etmiyor olmam. burdan yazinca sanki bir sey degisecek.
haa tabiki biseyleri degistirmeyi basardim. mesela soylene soylene ise yururken bir daha minibuse binmemeye karar verdim. ben pasa pasa giderim iett'm le.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...