26 Aralık 2007

kesif

daha once dinlemedigim bu sarkiyi enbe orkestrasinin albumunde ajda pekkandan dinledim ve cok sevdim.
herkese siddetle tavsiye ediyorum!!!

sevdigim adam
Sevdigim adam çok çapkindir
Içki içer egoist
Biraz oynak biraz aylak
Vazgeçemem ben ondan
Sevdigim adam aldatiyor kandiriyor
Baska kiz dostlariyla dolasiyor
Vazgeçemem ben hiç ondan
Çünkü benim ümidim herseyim
Çünkü benim yalniz o inandigim sevgilim
Sevdigim adam yalan söyler
Gözleriyle hep sever
Beraberken baskasini
Vazgeçemem ben ondan
Siir söyler aglatir o beni
Öperken titretir o beni
Yaninda unuturum dünyami
Birakmam ben böyle adami
Sevdigim adam umursamaz
Sahtekardir aldirmaz
Neler yapsam bensiz kalmaz
Dünyam onsuz hiç olmaz
Sevdigim adam çok renklidir
Ahenklidir her zaman
Sevimlidir neselidir
Vazgeçemem ben hiç ondan
Çünkü benim ümidim herseyim
Çünkü benim yalniz o inandigim sevgilim

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...