2 Mart 2007

ı-ıh! bu numara beni aramaz!

bugun calan telefonumun ekranindaki isme bakip kendi kendime "bu numara beni aramaz" dedim. alo diye ciglikla karisik bir nidayla actim telefonu ve karsidan da ayni tonda "nerdesin seeeen?" diye bir ses duydum.
arayan universite zamanlarimin mutlu gunlerinde basrolleri paylasanlardan biri. evliliginin mutlu gittigini... cocugunun artik buyuyup krese gittigini... esinin cok kilo aldigini... resmi gorevine devam ettigini... kendisininde gazetede ise basladigini ogrenince COK MUTLU OLDUM!
bense hic gecirmemistim aklimdan onu. ne kadarda dusmustum kendi derdime diye soylenmeye basladim. kimseleri aramiyorum. arkadas edinmeyle ilgili ciddi problemlerim var benim bu kesin; ustelik elimdekilerinde kiymetini bilmemekte ustayim.
bundan feyz alip hemen yine basrollerden baska bir arkadasima ulasip ne kadar zamandir aranmadigimi ve bu kadar zamandir beni nasil olurda merak etmedigini sordum.
canim benim neye ugradigini sasirdi once ama sonra toparladi. "hayirsizin" ben oldugumu hatirlatti.
terazi burcuyum ben, onlari aramiyorum farkindayim ama asla onlari sevmekten vazgecmiyorum.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Bunların burçlarla felan ilgisi yok psikolojik açıklanamayan sebeblerden ötürü telefon veya msnde v.b. bir şekilde görüşmek istemiyosun ama karşınada çıkıverdimi eski bi dost; dünyaları anlatıyosun :))egzantrik bi vaka :))

Daphne dedi ki...

bende terazi burcuyum :)
ondan mi diyosun yani?

HMF dedi ki...

yasasin terazi burclari!!:)

Demsi dedi ki...

Aynen elindekilerin kıymetini bilmeyenlerden biri de ben. Ama şanslısın, arkadaşların arayıp soruyo:) ne mutlu sana

slowmotion dedi ki...

terazi deilim gayet vefasizim :) arayip sormamak icin mutlaka bir engelim var.. arandigimda cok utaniyorum!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...