18 Aralık 2006

elma+z durumlari


ne olurdu simdi elma+z yapabilseydim? dedigim bir durum daha karsimda... tasarimini yapip baskisinida bitirip teslim ettigimiz bir iste hata var ve bu "buyuuuuuuuuk sıkıntı" demek. patronun yuzunu gormelisiniz "felaket". kimse istemez bu kadar performans, kagit -ki bu agac demek- ve zaman harcansin ama yapacak bisey yok. su klavyedeki elma+z olayi hayatimizda da olsa keske. bu benim hayalim. simdi kullansamda 1 hafta oncesine gidebilsem ne kadar harika olur. cok sıkıldım bu calisan insan modundan, robotlastiriyor... hatta durumu abartip elma+shif+z yapip taaaaaaaa okul zamanima geri donsemde biraz dinlenebilsem. dinlensem diyorum cunku meger o yorgunluklar hic biseymis. ben okulumun gozunu seveyim. okulluykende derslerden falan sikayet edip dururdum. insaniz iste gozumuz ac. bu yazi boyle devam eder, uzaaaar gider.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...